Nu știu ce caut

vineri, 23 iulie 2010

Cateodata vs secunda


Cateodata, pot spune ca imi simt fiecare picatura de sange cum zboara prin venele groase,as putea spune ca de cele mai multe ori imi simt sufletul ca o redactie de ziar, unde toata lumea arunca foi si toata lumea corecteaza...nimic bun nu iese.Uneori simt cum inima imi pompeaza un ritm in piept, pe care nici macar nu stiu sa-l descriu, iar in fiecare zi creierul meu combina raul cu bine...in loc sa le strecoare.La fiecare ora facand o recapitulare la ce s-a intamplat, imi zic ca motto-ul care ar defini cel mai bine "ar fi scopul scuza mijloacele",pentru ca se preteaza la orice;in fiecare minut din zi ma trage de maneca o fantoma!intotdeauna la geamul simtirilor mele.In fiecare secunda, ma gandesc ca pot face doar un lucru in momentul ala,sa respir...Problema cea mai mare ar fi ca ma concentrez prea mult pe secundele alea amarate si nu imi aduc aminte ca lucrurile pe care ar trebui se le pretuiesc sunt cele care incep cu cateodata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu