Nu știu ce caut

luni, 15 decembrie 2014

Eu, tu si portarul

Mi-am alergat prin fata ochilor ani la rand. Mi-am zis ca sunt aici, acum. Mi-am urmarit ceafa, zgomotul pasilor si calcaiele, a caror simbolistica le-am tradus in puncte pe traseu. N-am inteles nicicum de ce acum.
Iar tu? "Tu"= echivalent cu "altul". Ce diferenta e intre "tu" si "celalalt"?
Cu ce e mai presus? De ce?
Mi-ai spus ca esti liber. Explica-mi, ce-i aia libertate? Cuvantul asta-mi pare plasture peste puroi.
Ce-i aia libertate? In ce o o definesti? In cate fire de iarba ai tras printre dinti in timp ce te uitai pe cer?
In cine, baruri, birturi, magazine?
Acelasi jeg, ma rog, nu pot sa imi explic.
Cum vine asta?
Inteleg, dar nu pot sa-mi explic.
Liber arbitru- Liber portar
Si ce spui de alegeri? A,da...liber arbitru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu